2.9.08

Norges foregangspersoner


Norges driftige innbyggere!

Ikke før har pensjonerte statsleder vist oss at det faktisk er forskjell på jørgen hattemaker og kong sliskogmonn i norge før enda en sterk personlighet virkeli trør til og trår frem som en foregangsfigur for den oppvoksende slekt.

Denne gangen er det myggemannen som har ofret seg for å vise frem til dagens ungdommer hva man skal gjøre for å bli lagt merke til. Myggemannen syntes det var kjedelig med økonomisk svindel, så han testet heller ut litt narkotika og sånn han. Ja, slik gutter vil mor norge ha, og vi vet å verdsette slike hedersmenn, og kvinner.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! konge!

Anonym sa...

Det dreier seg om en fotballpensjonist som har havnet litt på skråplanet - helt privat, og leeenge etter at han hadde forsvunnet ut av mediebildet. Dette er handlinger som går tilbake til 2006, da han ikke hadde noe "forbildestatus" for barna dine - de vet vel ikke engang hvem han er...

Mener du at folk som har gjort feil i livet for all fremtid skal holdes borte fra offentligheten, fordi det kan gi signaler om at de er mennesker som oss andre?

Anonym sa...

Jada, dette har Myggen gjort bare for å bli lagt merke til!

I dagens samfunn handler alt om å bli lagt merke til. Noen driver med dop og løper til avisa, mens andre sitter ved tastaturet og skriver åndssvake blogger...

Amos Keppler sa...

Og det er generelt sett ingenting galt i å bruke narkotika. At det har mye propaganda mot seg er bare enda en faktor som er galt med dagens samfunn.

Anonym sa...

Mange liker nok en lett rus etter en hard uke meg jobbing. Nordmenn elsker helgefylla. Men hva om jeg ikke liker alkohol, om det gjør at jeg reagerer uheldig? Har man ikke da rett til å velge et alternativ?

Hvorfor vil den norske stat dømme meg for hva jeg putter i kroppen? Kun bruk, ikke salg eller fremstilling. Alt i alt dreier dette seg om retten til eget hode, retten til å tenke hva man selv måtte ønske.

Norge, slutt å være rusfascister - og lær oss om rusmidler annet enn tjæra og løsemidlene! Takk

Tuva sa...

Hei. Tuva Fellman fra NRK P3 her. Er interessert i å ta en prat med deg angående et intervju. Send meg gjerne et nr jeg kan nå deg på til hallop3@nrk.no