25.3.08

Jævla irriterende ny blogg


En mektig irritert blogger tar form!

Det er ikke slik at jeg daglig går rundt å irriterer meg over ting 24 timer i døgnet, men noen ganger får jeg bare lyst til å smekke hånda i murveggen, eller smelle ølglasset i disken og skrike høyt opp over den idiotiske verdenen jeg befinner meg i. Da er det kanskje mye bedre å rable ned noen ord her, slik at disken og veggen slipper unna med bare skrekken.

De fleste blir vel småirritert når man begynner å diskutere avgifter, skatter, lover, regler , religion og politikk og det er akkurat da man har lyst til å rable det ned, uten å måtte stå til ansvar for hele verden for hvilke meninger man har.

En mektig irritert blogg er startet, og om irritasjonen går helt over og jeg begynner å hekle eller strikke istedet får jeg bare legge bloggen brakk :)

Ingen kommentarer: